(o recenzie de la un client)
72,00 lei

Autor: Raluca Anghel ISBN 978-606-996-676-1

SKU: 978-606-996-676-1
Category:

1 recenzie pentru Răzbunarea Darinei. Roman de dragoste

1. Codrin Pasca

Răzbunarea Darinei este o continuare a romanului Adevăr sau Provocare. Deși se poate citi ca sine stătător, eu le recomand pe amândouă. Acest al doilea roman din serie este unul dur, șocant, plin de violență, crimă și sadism, dar este și despre o dragoste adevărată care dăinuie peste mulți, mulți ani.
    Mi-e greu să scriu despre această carte. Mi-a fost greu și s-o citesc. A trebuit să iau pauze pentru ca să-mi limpezesc gândurile, cred că am și visat ciudat în timp ce îl citeam. Cu toate acestea, spun că este un roman care trebuie citit pentru că dovedește încă o dată talentul scriitoarei Raluca Anghel.
    Este vorba de răzbunare, dar nu orice fel de răzbunare, ci una crudă pe care unora dintre noi ne e greu s-o înțelegem. Nu am fost niciodată de acord cu răzbunarea de acest tip. Putem pedepsi prin fapte bune, nu rele. Dar, pe de altă parte, poate că unii nu au o altă alternativă și, chiar dacă ne este greu să le înțelegem judecățile, măcar trebuie să aflăm despre viețile lor.
    Raluca Anghel ne descrie o super eroină metamorfozată din umbră și care-și face singură dreptate. Viața ei se schimbă radical din cauze care nu țin de ea. Un copil extraordinar se poate pierde atât de ușor. Te doare sufletul când realizezi că scriitoarea pictează de fapt, cu mare talent, un tablou al unei realități despre care poate nu știm prea multe și pe lângă care trecem cu atâta ușurință.
    Când, în viața noastră tumultoasă, trecem pe stradă pe lângă oameni defavorizați, avem poate tendința de a-i judeca la prima vedere. Este atât de greșit. Nimeni nu știe ce este în mintea acestor oameni, ce li s-a întâmplat, de ce au ajuns acolo. Toți au dreptul la o a doua șansă. Toți au un potențial pozitiv care trebuie doar devoalat, cu ajutorul nostru, al tuturor celor din jur.
    Pe mine m-a impresionat de asemenea și ideea apariției meteorice, în ambele romane, a unui copil năzdrăvan, un îngeraș care-și bagă năsucul tocmai atunci când este nevoie.

Adaugă o recenzie

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *