(o recenzie de la un client)

Autor: Cornelia Grosu-Soare ISBN 978-606-049-009-8

SKU: 978-606-049-009-8
Category:

1 recenzie pentru Dincolo de Carul Mare. Roman

1. Codrin Pasca

„Dincolo de Carul Mare” este continuarea romanului de debut „Vacanțele iubirii”, al scriitoarei Cornelia Grosu-Soare.
    Acțiunea din primul roman continuă cu anii de facultate ai celor doi elevi și se concentrează apoi pe evenimente mai recente, până în zilele noastre. Personajul principal își pierde prima iubire, dar, după mai bine de 50 de ani, o regăsește și se îndrăgostește a doua oară, atunci când, așa cum îi place să se autointituleze, este deja un „adult cu vechime”. Dar iubirea nu are vârstă. Nu e nicicând prea târziu să fii îndrăgostit. Și ce poate fi mai frumos decât să ațâți focul mocnit al primei iubiri?
    „Dincolo de Carul Mare” este, după mine, și un roman psihologic. Personajul principal duce o luptă interioară intensă și nu îi este ușor deloc. Bucuria revederii cu prima iubire este umbrită de procesele de conștiință pe care personajul principal le are din cauza „regulilor” societății pe care îi este cumva teamă să le încalce. Cititorii romanului, de orice vârstă, vor avea multe de învățat și meditat.
    Nu vreau să deconspir prea multe din această carte, ci vreau să vă recomand citirea și a recenziilor de pe coperțile numărul patru ale romanelor „Vacanțele iubirii” și „Dincolo de Carul Mare”. Sunt recenzii scrise cu mare respect atât pentru cele două romane, cât și pentru scriitoare.
    Mai vreau să adaug, sau să repet, că eu o admir pe Cornelia Grosu-Soare pentru sinceritatea debordantă ce ne-o înfățișează și în acest roman, pe care îl recomand cu mare drag.

Adaugă o recenzie

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *