(O recenzie client)

46,00 lei

Autor: Lilly Aliens
ISBN 978-606-049-128-6

SKU: 978-606-049-128-6 Categorie:

1 recenzie pentru O zi cu mine. Roman de dragoste

1. Codrin Pasca

Când iei în mână o nouă carte scrisă de Lilly Aliens, te întrebi dacă oare va conține ceva deosebit față de cele pe care deja le-ai citit. Vă asigur că da. Cărțile sunt toate deosebite, chiar dacă unele teme, generale, apar în mai multe dintre ele. Lilly Aliens are resurse inepuizabile. Poate scrie despre orice când vine vorba despre relațiile interumane și psihologia individuală.
    O zi cu mine este încă o poveste de dragoste deosebită, interesantă și foarte frumoasă, marca Lilly Aliens, în care, pe lângă acțiunea care te ține cu sufletul la gură, scriitoarea îți facilitează pătrunderea în mințile personajelor, fie ele femei sau bărbați.
    Am citit O zi cu mine într-un ritm debordant și, cred eu, la fel a fost și scrisă, fără să pot face altceva între timp. N-am avut cum. Am găsit în acest roman câteva similitudini cu ceea ce am trăit eu, ceea ce trăiește mama mea, ceea ce am scris și eu în cartea mea. Zeci de întrebări, despicarea firului în patru, părți din comportamentul personajelor și multe altele au rezonat atât de ușor cu mine. Mi-a adus aminte de mama mea care trece prin aceleași stări, cred eu. Aș vrea atât de mult să înțeleg, să simt, să văd ceea ce trăiește mama. Citind această carte am reușit măcar să încep s-o înțeleg mai bine, dar voi citi mai târziu, când voi simți că voi avea starea necesară, o altă carte, dăruită de o prietenă dragă, chiar despre aceste pierderi de memorie cu care se confruntă destui semeni de-ai noștri.
    O zi cu mine ne pune pe gânduri, ne îmbie la meditație, ne invită să apreciem cu alți ochi ceea ce deja avem fiecare în viața noastră, și nu ceea ce visăm să avem sau tindem să avem. Dragostea adevărată prevalează întotdeauna.
    Este una dintre cărțile mele preferate pe care aș vrea tare mult s-o văd ecranizată. Sunt sigur că ar fi un film de succes.
    Vă invit de asemenea să citiți gândurile mele și despre celelalte cărți – scrise de Lilly Aliens – pe care le-am citit până acum:

Adaugă o recenzie